CHIVAS TASTE OF DISCOVERY

Branding

CHIVAS

Accueil - France - Île-de-France - Hauts-de-Seine - Image de marque & branding - CHIVAS TASTE OF DISCOVERY

Chivas Global travel retail campaign by Chic : Taste Of Discovery. Asking travellers to select their personal taste in a truly personalised experience including virtual reality experience thanks to a mask put at the center of the campaign. Chic has made for Chivas the masterbrand travel retail guidelines -masterbrand activation and key visual for international's Chivas travel retail spaces all around the world. 

Client : CHIVAS
Localisation : Hauts-de-Seine
Secteur du client : Vins et Spiritueux
Audience : Business to Consumer
Portée géographique : International
Service fourni : Branding

Works made by other agencies

ImageTitleServicesTags
MARTINI BRAND REJUVANATION

MARTINI BRAND REJUVANATION

Image de marque & brandingimage entreprise, stratégie de marque, image de marque marketing, identité de marque, publicité
Vins et Spiritueux
DOMAINE DU MONT EPIN

DOMAINE DU MONT EPIN

Image de marque & brandingimage de marque marketing, Branding, brand strategy, stratégie de marque, brand marketing
Vins et Spiritueux
G’VINE, Global Advertising Campaign

G’VINE, Global Advertising Campaign

Image de marque & brandingidentité graphique, blog marketing, stratégie de marque, brand marketing, agence branding
Vins et Spiritueux
THE MACALLAN GOLDEN AGE OF TRAVEL

THE MACALLAN GOLDEN AGE OF TRAVEL

Image de marque & brandingstratégie de marque, brand marketing, Branding, brand strategy, blog marketing
Vins et Spiritueux

Besoin de quelque chose similaire ?

Postez un projet en quelques minutes et nous vous présenterons les bonnes agences pour créer quelque chose d'encore mieux.

Lancer un projet similaire100% gratuit, sans obligation