Accueil - France - Île-de-France - Paris - Stratégie digitale - Forbes Case Study

Forbes Case Study

janvier 2015
Description

Since its birth in 1917, the Forbes brand has been a beacon for success, capitalism and wealth, conjuring images of affluent East Coast men sitting comfortably atop their fortunes. However, this brand perception has fallen far behind the truth of where the Forbes brand is today and what it has to offer to media buyers and advertisers. It was our job to make this famous brand relevant again.

Forbes Case Study

janvier 2015
Description

Since its birth in 1917, the Forbes brand has been a beacon for success, capitalism and wealth, conjuring images of affluent East Coast men sitting comfortably atop their fortunes. However, this brand perception has fallen far behind the truth of where the Forbes brand is today and what it has to offer to media buyers and advertisers. It was our job to make this famous brand relevant again.

Détails de la réalisation
work
Client
Forbes
place
Localisation
Paris
business
Secteur du client
Médias
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100% gratuit. Les frais sont pris en charge par les agences intéressées par votre projet.