Accueil - France - Île-de-France - Paris - Publicité - NIGHT & DAY

NIGHT & DAY

octobre 2014
NIGHT & DAY
Description

Wolkoff et Arnodin, based at Paris, France has been asked by The Coca-Cola Company to develop NIGHT & DAY for their brand Coca-colaProduct: Coca-cola Light in 2012. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Soft Drinks, Coca-cola Adverts.

NIGHT & DAY

octobre 2014
Description

Wolkoff et Arnodin, based at Paris, France has been asked by The Coca-Cola Company to develop NIGHT & DAY for their brand Coca-colaProduct: Coca-cola Light in 2012. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Soft Drinks, Coca-cola Adverts.

Détails de la réalisation
work
Client
The Coca-Cola Company
place
Localisation
Paris
business
Secteur du client
Boissons
settings
Services proposés
Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
VANGUARDISM

VANGUARDISM

novembre 2014
novembre 2014

VANGUARDISM

VIA BUENOS AIRES, based at Paris, France has been asked by Campari Group to develop VANGUARDISM for their brand Campari in 2013. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Design, Branding, Liquor, Campari Adverts, Advertising Typography.

Publicité
HIGHWAY

HIGHWAY

novembre 2014
novembre 2014

HIGHWAY

Anolis, based at Paris, France has been asked by The Coca-Cola Company to develop HIGHWAY for their brand Coca-colaProduct: Coca-cola Blak in 2013. This campaign is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Soft Drinks, Coca-cola Adverts, Non-Alcoholic Drinks.

Publicité
Pastis 51 - Y'a pas de règles tant que c'est frais

Pastis 51 - Y'a pas de règles tant que c'est frais

juillet 2017
juillet 2017

Pastis 51 - Y'a pas de règles tant que c'est frais

En s’appuyant sur la promesse de la campagne « Y’a pas de règle, tant que c’est frais ! », proposer un concept créatif décalé, valorisant la fraîcheur du Pastis 51 Classique.

Pastis 51 peine à recruter de nouveaux consommateurs sur ce segment, et surtout des consommateurs plus jeunes. Le marché des anisés est lui aussi en recul depuis quelques années. Un double objectif cette année : rajeunir et premiumiser la marque en continuant de fidéliser les consommateurs actuels et en recrutant de nouveaux adeptes plus jeunes.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Publicité
"Lemon"

"Lemon"

novembre 2014
novembre 2014

"Lemon"

The campaign "Lemon" is a HeinekenProduct: Heineken Beer advert, born from the union between Publicis Activ Paris (based at Levallois-Perret, France) and Heineken N.V. in 2008. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Beers and Ciders, Heineken Adverts.

Publicité
Joseph From Pilsen

Joseph From Pilsen

octobre 2014
octobre 2014

Joseph From Pilsen

The campaign Joseph From Pilsen is a Pilsner UrquellProduct: Pilsner Beer advert, born from the union between DDB Paris (based at Paris, France) and SABMiller plc in 2012. This campaign is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Beers and Ciders, Alcoholic Drinks, Pilsner Urquell Adverts.

Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100% gratuit. Les frais sont pris en charge par les agences intéressées par votre projet.