Accueil - France - Île-de-France - Paris - Stratégie digitale - Samsung - Galaxy Tab S

Samsung - Galaxy Tab S

janvier 2015
Samsung - Galaxy Tab S
Description

In summer 2014, Samsung launched Galaxy Tab S. Tablet was launched under premium tablet category and target to appeal audience with high level income and the audience who admire them. To reach this audience in summer period because of vacation. it was needed to find them in summer venues due to the timing of the launch. It was needed to enter selective, premium beach clubs with an attractive way to stress out Tab S is a prestigious tablet.

Samsung - Galaxy Tab S

janvier 2015
Description

In summer 2014, Samsung launched Galaxy Tab S. Tablet was launched under premium tablet category and target to appeal audience with high level income and the audience who admire them. To reach this audience in summer period because of vacation. it was needed to find them in summer venues due to the timing of the launch. It was needed to enter selective, premium beach clubs with an attractive way to stress out Tab S is a prestigious tablet.

Détails de la réalisation
work
Client
Samsung
place
Localisation
Paris
business
Secteur du client
Matériel et Equipement IT
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
International
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100% gratuit. Les frais sont pris en charge par les agences intéressées par votre projet.