UPS

Stratégie digitale

UPS

In the fall of 2010 UPS launched the ‘We Love Logistics’ campaign, which aimed to unify their brand identity in all countries and to capitalise on service features unique to UPS. The challenge was finding a way to distribute and manage all of the content from the campaign to all UPS markets around the world. Further, this content needed to be distributed quickly so that only the most up-to-date materials were available at any given time.
Client : UPS
Localisation : Paris
Secteur du client : Utilitaires
Audience : Business to Consumer
Portée géographique : International
Service fourni : Stratégie digitale

Works made by other agencies

ImageTitleServicesTags
Nouvelle version du site Apec.fr

Nouvelle version du site Apec.fr

Stratégie digitalestratégie marketing digital, stratégie e-marketing, e-marketing, online marketing, stratégie de communication digitale
Utilitaires
One Piece

One Piece

Stratégie digitalestratégie de web analytics, e-marketing, publicités en ligne, online marketing, marketing digital
Utilitaires

Besoin de quelque chose similaire ?

Postez un projet en quelques minutes et nous vous présenterons les bonnes agences pour créer quelque chose d'encore mieux.

Lancer un projet similaire100% gratuit, sans obligation