87Seconds, The Creative Content House
87seconds is a social-led creative and production house expert in ATAWADAC content (Any Time, Any Where, Any Device, Any Culture).
From strategy, to creation, production, post-production, and localization, our 360° offer, 100% in house, allow us to create content and campaigns that make people feel all across the user journey. We engage with people on all strategic & relevant touchpoints. We are powered by in-house production capabilities with our owned studios dedicated to: 🎙 sound 📸 photo 🎥 video.
We create and produce
- Global 360° campaign to impact brand love and business
- Social content to engage & entertain communities
- Internal campaign to federate audiences
- BtoB campaign to drive leadership & business
- Campaign adaptation to create cultural relevance
Our methods in 4 steps
1 - MARKET INSIGHTS & STRATEGY
Identify trends and innovations / Understand each market’s specific needs / Define insights / Build the strategy
2 - CREATIVE SMART CONTENT
Define a strong creative territory / Produce agile content for each platform and market / 100% In-house conception, creation, production and post-production
3 - INTERNATIONAL CONTENT MANAGEMENT
Adapt assets according to each market, each platform & culture / Build specific assets for each region
4 - MEDIA, PERFORMANCE & OPTIMIZATION
Growth hacking / Tracking & optimized performance / ROI content / Definition of strong KPIs / Continuous improvement
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Projet réalisé pour EPSON dans l'industrie Matériel et Equipement IT pour un public B2B en 2018.El documental que desvela la verdad de nuestra Photo Ambassador, Isabel Muñoz. No te pierdas estos 5 minutos en los que descubrirás la inspiración y motivaciones de Isabel, así como los métodos y necesidades de la artista.
Projet réalisé pour UBA dans l'industrie Marketing & Publicité pour un public B2B.Aftermovie for UBA Summer BBQ 2015 Cowboys and more!
Projet réalisé pour Ipsos dans l'industrie Marketing & Publicité pour un public B2B / B2C.At the end of 2015, IPSOS gave their best wishes to the public with a video.We chose to go directly in the streets of Paris and find a way to illustrate the typical french profile the institute had identified for 2015. By showing normal people with their main characteristic, viewers can easily relate. Thanks to the clever and well thought-out metaphor at the end, this visual greeting card could easily stay top-of-mind. In June 2016, the video even won the award for best video in the Corporate Image Profit category.
Projet réalisé pour BNP Paribas Fortis dans l'industrie Banque et Finance pour un public B2B.This tutorial for BNP Paribas explains the vision of the company called 'Living the Change'. It immerses the viewer into the heart of the major trans-formations that have shaped our world, and highlights the role each of us in this ever-changing world.
Projet réalisé pour Nestle Belgium dans l'industrie Alimentaire pour un public B2C.Club Nestle: Discover monthly promotions, contests, tips and tricks not to be missed. - See more at: http://87seconds.com/en/portfolio/view/
Projet réalisé pour Voyages-sncf dans l'industrie Transport pour un public B2B.Voici en images à quoi ressemblent l'agilité, le Devops et les équipes produits chez Voyages-sncf. Style whiteboard pour une explication didactique.
Jorge García-Rojas Ortega recommande cette agence
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