Gyro

Agence spécialisée en Stratégie digitale, Image de marque & branding.

Agence vérifiée par l'agence

(0 recommandations)

A propos de Gyro

Accueil - France - Île-de-France - Gyro

Ce profil a été vérifié par le patron de l'agence

Description

gyro is a global, full service B2B marketing agency with UK offices in Manchester and London. As a global ideas shop, our mission is to create ideas that are humanly relevant.What makes us different is that we believe traditional B2B marketing is dead and that brands now have to reach and persuade the real seat of power: the individual. Your new customer is not a corporate entity but an independently minded, highly connected, always emotional human being.gyro is Advertising Age's 2016 B-to-B Agency of the Year, and the BMA's 2016, 2015 and 2014 Global B-to-B Agency of the Year. Our 600 creative minds, in 14 offices worldwide, work with companies such as Danone, eBay, Google, Brother, Jabra, John Deere, Tate & Lyle, Marshalls and Vodafone.

(0 recommandations)

LocalisationParis, France

Langues

en

Informations de contact

400 12 34 56 78

[email protected]

Réseaux sociaux

Services

Services proposés

Nous sommes actifs dans différents secteurs.
Stratégie digitale
Image de marque & branding

Intéressé par nos services? Contactez-nous dès maintenant!

Quelques chiffres à propos de l'agence

2
Services
0
Recommandations
3
Réalisations
45
Membres de l'équipe

Réalisations précédentes

Jetez un oeil aux dernière réalisations crées pour nos clients
3 réalisation(s) ajoutée(s)

Forbes Case Study

janvier 2015
janvier 2015

Forbes Case Study

Since its birth in 1917, the Forbes brand has been a beacon for success, capitalism and wealth, conjuring images of affluent East Coast men sitting comfortably atop their fortunes. However, this brand perception has fallen far behind the truth of where the Forbes brand is today and what it has to offer to media buyers and advertisers. It was our job to make this famous brand relevant again.

Stratégie digitale
Non-alcoholic beer

Non-alcoholic beer

novembre 2014
novembre 2014

Non-alcoholic beer

gyro, based at Issy-les-Moulineaux, France has been asked to develop Non-alcoholic beer in 2007. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Alcoholic drinks, Tobacco, Non-alcoholic drinks, Gingerman Pub Adverts.

Image de marque & branding
International Rescue Committee

International Rescue Committee

janvier 2015
janvier 2015

International Rescue Committee

Together with the International Rescue Committee and idea shop Gyro, Hyper Island gathered 447 students at the campuses in Stockholm and Karlskrona to create, discuss and work on ideas for how to inform the world about domestic violence in developing countries. Get involved, discuss, support and follow the process on ircthinkin.com, Twitter - "#ircthinkin", Facebook and Viddy.

Stratégie digitale

Recommandations de clients

Parcourez les dernières recommandations envoyées par nos clients
0 recommandation(s) postée(s)

Total des évaluations

0/5
Aucune recommandation n'a été publiée pour le moment.
Soyez le premier à en publier une !
add_circle_outlineAjouter une recommandation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100% gratuit. Les frais sont pris en charge par les agences intéressées par votre projet.